The DM's Minions
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

transylvania chronicles

+3
Admin
Randomnegativity
The Glorius ST
7 deltagere

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  hennecke 2012-02-14, 09:51

Har vi så fået maturation points?
hennecke
hennecke

Antal indlæg : 640
Join date : 26/08/09
Age : 32

http://www.flamingdawn.dk

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  Mr. Tau 2012-02-14, 11:42

Ikke endnu, nej. Tom ville gemme det til starten næste gang.

Og ja, jeg ved godt at det er en tradition med gode hensigter osv., men den bliver stadig afholdt af nogle af de mest bestialske cainites han kender til, og samtidigt har den en grundlæggende voldelig natur. Men ellers, jo... Der er bare en god chance for at han står af på en del af tingene, enten af egen vilje eller af manglende evne.
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  Torason 2012-02-14, 11:53

jeg fandt aldrig ud af Thomas, vil du vide hvad ens karakter laver i denne downtime periode?
Torason
Torason

Antal indlæg : 263
Join date : 28/12/11
Geografisk sted : I sin egen lille verden

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  Randomnegativity 2012-02-14, 14:11

Tau: du bliver højst sandsynlgt inviteret af mig, sammen med de andre. Så der er gode grunde til at være med.

Derudover er Kupalas nat et ældgammelt helligt ritual praktiseret stort ser eksklusivt af klan Tzimisce. Det er en ære og et privilegie at få lov til at være med, som kun er forundt få. Du må indrømme at du da ville være nysgerrig nok til at deltage ikke?
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  The Glorius ST 2012-02-14, 14:41

plus at det kun er voldeligt overfor dæmoner og onde ånder. noget som the road of humanity i allerhøjeste grad bifalder at man slår ihjel og bekæmper med vold. (der er intet menneskeligt eller godt over dem).

jeg vil i høj grad gerne vide hvad jeres karakterer laver i denne periode. faktisk vil jeg gerne KRAFTIGT opfordre til at man skriver noget ned om hvilke tanker man gør sig om sin karakters aktiviteter. jeg forventer ikke at i poster eller mailer det, men bare nogle nedskrevne tanker ville være godt. for så kan vi debattere det lidt bedre og mere i dybden næste gang.

mht maturation points skal i nok regne med at få i omegnen af 8!. bemærk også at jeres karakterer har haft deres 100 års dødsdag samt 100 års dagen for jeres første møde. (det kan være at nogen ville være interesseret i at fejre dette?) 100 års dagen for jeres overtagelse af constantins by ville også være en oplagt mødedag.

mht cainite events

i vil nok blive inviteret til:
"the diet of cluj" cainite style af nova arpad, i jeres funktion af at være vigtige cainites i constantinopel.
ligeledes et møde kaldt af radu af bistritz om hvad der bør gøres overfor den mongolske horde. (det interesserer formentlig jer alle. mongolerne spreder død og ødelæggelse, i stor stil. det rygtes også at de følges af mystiske vampyrer der dræber og/eller begår amaranth på de cainites de møder på deres vej.)
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  Mr. Tau 2012-02-15, 09:47

Randomnegativity skrev:Tau: du bliver højst sandsynlgt inviteret af mig, sammen med de andre. Så der er gode grunde til at være med.

Point, måske lige med undtagelse af Gregovic der sagtens kunne finde på at invitere til noget grimt af spite. Men skulle Victor fks, spørge så tager han nok med.

Randomnegativity skrev:Derudover er Kupalas nat et ældgammelt helligt ritual praktiseret stort ser eksklusivt af klan Tzimisce. Det er en ære og et privilegie at få lov til at være med, som kun er forundt få. Du må indrømme at du da ville være nysgerrig nok til at deltage ikke?

Her spiller du så tilgengæld op til alle de forkerte værdier. Timo giver da ikke fem flade for hvor stor en ære det end måtte være. Og lige præcis med Tzimisce tror jeg ikke at han ville være så ivrig for at få stillet sin nysgerrighed.
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  Mr. Tau 2012-02-15, 09:55

rosa skrev:plus at det kun er voldeligt overfor dæmoner og onde ånder. noget som the road of humanity i allerhøjeste grad bifalder at man slår ihjel og bekæmper med vold. (der er intet menneskeligt eller godt over dem).

For en god ordens skyld vil jeg lige sige, at det aldrig var et spørgsmål om road, men mere et spørgsmål om at det ikke interesserer Timo, og at han ikke har nogle evner i den retning. Man kunne fks. også inviterer ham til en jagt, men der ville han sandsynligt også melde pas, ikke fordi han har noget imod at jage dyr, men fordi han simpelthen ikke finder det spændende i sig selv.

rosa skrev:mht maturation points skal i nok regne med at få i omegnen af 8!.

8 er godt =) Hvilket minder mig om... Merits kan købes for 2x merit cost i exp, ikke? Altså inde for alment fornuftige grænser... For jeg sidder sjovt nok og kigger på Gentle Enthrallment
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  The Glorius ST 2012-02-15, 11:32

ja det kan mann og ja gentle enthrallment. der vil jeg dog sige at jeg vil mene at du bør have dominate før du kan erhverve dig 3pts versionen da den påvirker hvordan dine dominatede subjects bliver.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  Mr. Tau 2012-02-15, 18:47

Selvfølgelig... men eftersom jeg ikke regner med at tage dominate, så havde jeg egentligt bare regnet med 1 point udgaven.

Jeg sidder også og kigger på et 3 points merit i road of humanity bogen, men det kan vi tage en anden gang. Har ikke nok exp alligevel xD
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  The Glorius ST 2012-02-16, 04:39

jeg gætter på at du tænker på det merit der hedder "philosphical humanist"?

og mht gentle enthrallment er det helt okay at du køber det. altså 1pt versionen.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  The Glorius ST 2012-02-16, 04:43

mht det merit alexander har, der hedder immaculate aura (gør at aura ikke rippler med madness) har jeg besluttet mig for at det kun applier til det ene klan derangement, da det er et 1pt merit.
det vil sige at eventuelle andre derangements der erhverves gennem spil vil få auraen til at ripple som sædvanligt, med mindre meritet købes på dem også.

jeg tænker mig at det samme gælder det ekstra derangement der vil komme i forbindelse med at beholde dementation efter anarch revolten.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  Mr. Tau 2012-02-16, 09:39

rosa skrev:jeg gætter på at du tænker på det merit der hedder "philosphical humanist"?

Spot on =) Han har altid ligget i den tankerække, og nu efter et par besøg i Frankfurt er det mere end sandsynligt, at han er overbevist om dens rigtighed, og er i stand til at drage nytte af den.

Senere vil jeg i øvrigt nok prøve at få Enlightened, men jeg regner med først at få en Salubri i tale eller lig. Det giver mest mening et eller andet sted =)

I den sammenhæng. Fluffmæssigt, da Timo drak Malkavs blod blev han affectet af den dot 9 dementation power der hedder "Touch of the Saints", ikke? For i så fald har han højest sandsynligt fået et moment of truth fra det. Det kan trods alt, især for en deranged Ravnos, nærmest sammenlignes med de mentale effekter af Golconda.
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  The Glorius ST 2012-02-16, 12:37

1. nej det kan ikke sammenlignes med et moment of truth

og i øvrigt nej, det var ikke den power. det er rigtigt at det ikke er usandsynligt at effekten er inspireret deraf. men nej det var slet og ret et plot device. husk på at det nu engang er en antediluvian, hvis blod du drak. det er bare plot device.


mht enlightened så er det et merit der kræver et seriøst moment of truth for at kunne købe. især fordi det ligger relativt tæt på at opnå golconda. altså fluff/insigtsmæssigt.

desiøvrigt vil jeg gøre dig opmærksom på at, timotheus i mit syn er temmeligt langt fra at opnå golconda.

og mht salubri, så er de altså langt fra de eneste der kan hjælpe en på vej imod sagnomspundne golconda. de er blot dem der er mest kendt for det. i virkeligheden kan sådan nogle som julia antasia hjælpe mindst lige så godt. tilsvarende vil andre kendte cainites i eller nær golconda kunne hjælpe lige så godt som de fleste salubri.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  Mr. Tau 2012-02-16, 13:33

rosa skrev:1. nej det kan ikke sammenlignes med et moment of truth
og i øvrigt nej, det var ikke den power. det er rigtigt at det ikke er usandsynligt at effekten er inspireret deraf. men nej det var slet og ret et plot device. husk på at det nu engang er en antediluvian, hvis blod du drak. det er bare plot device.

Helt i orden. Jeg faldt bare over den i Low Clan bogen, og effekten er nærmest identisk med den du beskrev. Og eftersom du ikke gav nogen fluff-beskrivelse af Timos egen oplevelse af at drikke det, så tænkte jeg at det sagtens kunne være.
Og ærligt talt, jo, det kan sagtens sammenlignes.
"This power grants the target total clarity of mind, freed from all derangements and compulsions".
Hvis ikke det lægger sig op at Goldconda, så ved jeg snart ikke xD


rosa skrev:mht enlightened så er det et merit der kræver et seriøst moment of truth for at kunne købe. især fordi det ligger relativt tæt på at opnå golconda. altså fluff/insigtsmæssigt.
Klart. Det var også det jeg lagde lidt op til. Det er ikke fordi jeg havde regnet med lige at hilse på en Salubri og så lade det være det. Jeg ved nu ikke hvor tæt det reelt ligger på selve Golconda sådan rent spilmæssigt. Jeg ville gå ud fra, som beskrivelsen også lidt hinter, at det tilfalder en Golconda seeker, der har opnået en eller anden form for sand oplysning i den retning. Sådan noget kan være rigtig mange ting, og for at trække lidt tilbage til Touch of the Saints, så kan alene oplevelsen af at være fri for bæstet og clan vicen, og mindet derom, sætte et mål for den søgen, og derved sætte dig milevidt foran andre seekers der tumler rundt i mørket uden et egentligt mål.

rosa skrev:desiøvrigt vil jeg gøre dig opmærksom på at, timotheus i mit syn er temmeligt langt fra at opnå golconda.

Jeg er skam helt enig. Men jeg mener også at man kan drage nytte af sin søgen og sin mestring af bæstet før du reelt opnår Golconda.

rosa skrev:og mht salubri, så er de altså langt fra de eneste der kan hjælpe en på vej imod sagnomspundne golconda. de er blot dem der er mest kendt for det. i virkeligheden kan sådan nogle som julia antasia hjælpe mindst lige så godt. tilsvarende vil andre kendte cainites i eller nær golconda kunne hjælpe lige så godt som de fleste salubri.
I know, men som du selv siger er Salubri mest kendt for det. Timo ligger desværre ligsom mange andre characters under for in-game viden, hvilket gør at han ikke sidder med enormt meget viden ud over rygter osv. Slet ikke nu hvor han ikke har haft muligheden for at be- eller afkræfte rygterne. Så indtil videre er det blandt Salubri han søger. Det jeg mente da jeg nævnte Salubri højere oppe var sådan set heller ikke at han nødvendigvis vil få den "Enlightenment" af at snakke med en Salubri specifikt, men mere som i at han ville skulle finde en læremester eller bedrevidende først. Men når han nu målretter sin søgning blandt Salubri så er sandsnligheden nok at han finder den der... Måske.
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  The Glorius ST 2012-02-16, 13:55

well jeg kender godt lidt til touch of the saints. men den underkuer hverken clan weaknesses eller bæstet. så nej jeg vil ikke overhovedet sammenligne det med at bevæge sig imod golconda på den måde. det kan naturligvis godt i nogle situationer være et skridt imod golconda at befris fra derangements. men ikke på nogen anden måde.
man kan måske godt argumentere for at visse clan weaknesses er compulsions. men igen er det ikke i sig selv igen ikke et moment of truth.

bare lige på et sidenote; så synes jeg du spiller ALT for lidt på din clan weakness.

forresten fjernede malkavs blod heller ikke blood oaths. hverken step 1, 2 eller 3. (teknisk set er du egentlig også blevet blood bound step 1 til malkav. men det har ikke rigtigt nogen praktisk betydning.).
det samme gør sig gældende for drik af malkavs blodsdråbe.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  Torason 2012-02-16, 13:59

ved i 2 hvad? jeg opnår golconda før alle andre!!
Torason
Torason

Antal indlæg : 263
Join date : 28/12/11
Geografisk sted : I sin egen lille verden

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  Mr. Tau 2012-02-16, 14:01

Faktisk, når jeg nu kigger på "Enlightened" igen så siger beskrivelsen faktisk
"You have detached yourself from the War of Princes and taken the first step on the bitter road to Golconda."
Hvis "the first step" kan tages som værende tæt på Golconda, så er det vist nemmere end jeg lige gik og regnede med xD
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  The Glorius ST 2012-02-16, 14:02

haha muligvis. undtaget at jeg jo som ST spiller alle NPC'er af hvilke der er en pæn bunke der har opnået golconda
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  Mr. Tau 2012-02-16, 14:02

Torason skrev:ved i 2 hvad? jeg opnår golconda før alle andre!!
Do it! Så behøver jeg slet ikke de der Salubri og deres gemmelegs pis! =D
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  The Glorius ST 2012-02-16, 14:08

tag ikke fejl golconda er ikke "nemmere end du beregnede", jeg har tænkt mig at give dig et hellride, bogstaveligt talt, hvis du vil nå dertil. det skal være det hele værd.
det skal også være en indsigtsrejse for din karakter, og det bliver udfordrende. sådan er det når man sætter sig mål af den højde.

og for øvrigt aske så syntes jeg også at det var mega fail at du ikke var mand nok til at tage dit botch på conscience roll.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  Mr. Tau 2012-02-16, 14:17

rosa skrev:well jeg kender godt lidt til touch of the saints. men den underkuer hverken clan weaknesses eller bæstet. så nej jeg vil ikke overhovedet sammenligne det med at bevæge sig imod golconda på den måde. det kan naturligvis godt i nogle situationer være et skridt imod golconda at befris fra derangements. men ikke på nogen anden måde.
man kan måske godt argumentere for at visse clan weaknesses er compulsions. men igen er det ikke i sig selv igen ikke et moment of truth.
Not true. Lad mig lige tage noget fra selve system texten så.
"Touch of the Saints then washes away any and all derangements and anything else influencing the characters mind at that time: The blood oath, Domination commands, presence induced emotions, drugs - Any and all outside influence is gone. "
Det er rigtigt at ikke alle clan weaknesses er mind-effecting, men det er tilfældet med nogle, og selv i Malkavians eget tilfælde kan de helbredes midlertidigt. Men der er selvfølgelig så relevant hvis det bare var plot device in any case =)

rosa skrev:bare lige på et sidenote; så synes jeg du spiller ALT for lidt på din clan weakness.

Tja... Du er velkommen til at tage mig mere op på det, men Timo gør trods alt hvad han kan for ikke at give den frit spil, og at undertrykke den når den viser sig. Det er klart at de selvfølgelig ikke gør den voldsomt synlig eller konsekvensfyldt når jeg ikke bruger min willpower på andet. Men hvis det er en trøst, så vil jeg lige pointerer at du ca. brænder 2 willpower af på mit skema per spilgang bare på det her, så uden for spillet synes jeg ikke man kan påstå den er.

rosa skrev:forresten fjernede malkavs blod heller ikke blood oaths. hverken step 1, 2 eller 3. (teknisk set er du egentlig også blevet blood bound step 1 til malkav. men det har ikke rigtigt nogen praktisk betydning.).
Det er heller ikke rigtigt relevant. Jeg står pt uden nogle blood oaths.


Sidst rettet af Mr. Tau 2012-02-16, 14:24, rettet 1 gang
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  Mr. Tau 2012-02-16, 14:19

rosa skrev:tag ikke fejl golconda er ikke "nemmere end du beregnede", jeg har tænkt mig at give dig et hellride, bogstaveligt talt, hvis du vil nå dertil. det skal være det hele værd.
det skal også være en indsigtsrejse for din karakter, og det bliver udfordrende. sådan er det når man sætter sig mål af den højde.

Fedt nok! Jeg havde også regnet med at målet ville holde til gud ved hvornår xD
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  The Glorius ST 2012-02-16, 14:24

mht blood oaths skal jeg gøre dig opmærksom på at du står med en step 2 til din sire. som ikke er varet af endnu.
og så mener jeg vagt at huske at i har drukket fra hinanden ved forskellige lejligheder. f.eks. dig der næsten drænede alex i jerusalem.

mht mind affecting ja så kan man godt tolke dit klan derangement som mind influencing, men det er slet ikke sikkert det er en outside influence.

og jeg så gerne at du gjorde noget mere for at spille på det. for de fleste ravnos er deres clan weakness decideret uimodståeligt. det vil sige, de har end ikke lyst til at modstå den. plus det ville være rart hvis jeg skulle bruge mindre tid og opmærksomhed på at involvere din clan weakness i spil, da det er svært at finde overskuddet til at skulle dedikere så meget tid til en enkelt spillers weakness.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  Mr. Tau 2012-02-16, 14:36

rosa skrev:mht blood oaths skal jeg gøre dig opmærksom på at du står med en step 2 til din sire. som ikke er varet af endnu.
og så mener jeg vagt at huske at i har drukket fra hinanden ved forskellige lejligheder. f.eks. dig der næsten drænede alex i jerusalem.
Ah, fair nok mht. min sire. Det vidste jeg ikke.
Jeg ved ikke med de andre, men det eneste blod jeg har udvekslet med gruppen var da Gregovic fik blod fra mig på Castle Toth.
Og i forhold til Alex så fik jeg rigtig nok blood bond 1 hvorefter jeg ikke ser ham i et pænt antal år. Næppe relevant.

rosa skrev:mht mind affecting ja så kan man godt tolke dit klan derangement som mind influencing, men det er slet ikke sikkert det er en outside influence.
Men det samme kan du sige om emotions, og dem bliver du også renset for - det står endda helt specifikt nævnt. Du går basicly i total-zen mode. Men man skal selvfølgelig også sætte det ind i en dot 9 power kontekst. Sammenlignet med ting på samme powerlevel er det ret low-ride.

rosa skrev:og jeg så gerne at du gjorde noget mere for at spille på det. for ravnos er deres clan weakness decideret uimodståeligt. det vil sige, de har end ikke lyst til at modstå den.
I know. Men lyst stider imod så mange andre ting han står for og vil opnå, og det er dem han holder fast ved når trangen melder sig.

rosa skrev:plus det ville være rart hvis jeg skulle bruge mindre tid og opmærksomhed på at involvere din clan weakness i spil, da det er svært at finde overskuddet til at skulle dedikere så meget tid til en enkelt spillers weakness.
Det kan vi så sagtens finde ud af. Jeg skal nok være lidt mere vågen i forhold til eventuelle kilder. Men samtidigt synes jeg ikke vi begge to skal sidde og screwe min willpower. Det er rigtigt at clan weaknesses er noget lort, og især i mit tilfælde, men jeg synes samtidigt at det skal ligge nogenlunde lige hvor stor en hændring den udgør spilmæssigt. Jeg tror fks. jeg er den eneste der er decideret hæmmet af min clan weakness som tingene står pt.
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  The Glorius ST 2012-02-16, 14:49

"jeg tror jeg er den eneste der er decideret hæmmet af min clan weakness som tingene står nu."
i beg to differ. jeg kan komme i tanke om mere end en udover dig, der er hæmmet af deres clan weaknesses. og som kommer til blive det endnu mere så snart.

plus mange stort set alle de andre har forskellige problemer der er på vej til at bide dem bagi.

og nej touch of the saints renser ikke en for følelser. kun de som er induceret af presence. almindelige følelser forbliver med en.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

transylvania chronicles - Page 2 Empty Sv: transylvania chronicles

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum