The DM's Minions
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Transylvania chronicles III Paris - 1789

Go down

Transylvania chronicles III Paris - 1789 Empty Transylvania chronicles III Paris - 1789

Indlæg  The Glorius ST 2013-10-10, 12:33

hej allesammen.

tiden nærmer sig for at vi spiller det sidste kapitel af TC3, og som nogen af jer nok ved foregår det i Paris, i årene 1789-1794. jeg har dog tænkt mig at udvide det til at inkludere som minimum 1787-1801. muligvis endda med at par år mere i denne periode.
Jeg har dog ikke tænkt mig at spille dette uden at alle er med, hvis det på nogen måde kan lade sig gøre.
jeg har også tænkt mig at lave en hel masse sub plots udover hvad der er inkluderet i selve sceneraiet.

Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres input til hvad i vil, og hvilke årsager til hvorfor jeres karakterer skulle være i Paris, i den periode.
For det første vil jeg gerne opfordre til at man bruger sin TC karakter, frem for sin eventuelt "anden" karakter. Desuden ville det være fedt (som altid) med nogle input til plots.

en mængde af grund (for camarilla karakterer) til at være i Paris i den periode inkluderer:
1: Frankrig er en af Europas største og mægtigste (og mest stabile) nationer, især med englands nylige tab af sine kolonier (Nord amerika), samtidig er nationen i økonomiske problemer. dermed at der potentielt mulighed for at gøre gode forretninger i landet. desuden er Paris, som følge af frankrigs status, en by som mange af camarilla'ens store personligheder flokkes til.
2. Paris er oplysningstidens hjemsted, det er her mange af tiden største tænkere, isærdeleshed filosoffer og videnskabsmænd holder til, og bedriver deres virksomhed. landet er fyldt med nye ideer såsom; frihed, oplysning, sekularisering og endda demokrati, selvom de relevante karakterer formentlig er for gamle til for alvor at kunne begribe endsige sympatisere med sådanne begreber kan det være nyttigt for jeres elders at forstå disse ting.
3. Paris er også hjemsted for mange af camatillaens mest begavede tænkere, både udi noddisme og humanity, hvilket sammen med de uundgåelige tætte relationer med mennesker kan være et sundt nyt blik på verden for en gammel ennui præget elder, og en måde at få nyt gåpåmod på. desuden kan det være en chance for at møde nye "venner" og få sit navn ud i verden på.
4. på mange måder er det fra paris at camarillaens mode, og attitude udgår fra, byen står som et pragteksempel på alt hvad en camarilla styret by bør være, byen har nærmest ingen problemer haft med sabbat i over 100 år, varulvene er for længst blevet jagt langt væk fra selve byen, og paris's saloner afholder de mest spændende, kreative og spektakulære arrangementer.

fra sabbatens perspektiv ser sagerne lidt anderledes ud og kampagnen vil udfolde sig noget anderledes (man ikke mindre spændende) for sabbat karakterer. disse ting vil jeg gerne vende mindre offentlitgt med dem som spiller Sabbat.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum