The DM's Minions
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Random DnD Scenarie

2 deltagere

Go down

Random DnD Scenarie Empty Random DnD Scenarie

Indlæg  hennecke 2010-05-11, 13:05

Reserved************
hennecke
hennecke

Antal indlæg : 640
Join date : 26/08/09
Age : 32

http://www.flamingdawn.dk

Tilbage til toppen Go down

Random DnD Scenarie Empty Sv: Random DnD Scenarie

Indlæg  hennecke 2010-05-11, 13:06

hennecke
hennecke

Antal indlæg : 640
Join date : 26/08/09
Age : 32

http://www.flamingdawn.dk

Tilbage til toppen Go down

Random DnD Scenarie Empty Sv: Random DnD Scenarie

Indlæg  Randomnegativity 2010-05-12, 01:33

Og nu skal du så bare tegne den i en tight leather armor (som den eneste påklædning) og så skal vi allesammen tage vores (in)sanity checks...

Jeg har forresten besluttet mig for at jeg er et miskmask af forskellige minder som er blevet smidt ind i en mindflayer krop, så jeg har ikke styr på tentaklerne, kan ikke bruge psionic powers og min dominante personlighed er en præst/druide for Ehlonna som har misforstået hendes budskab om fred og samhørighed imellem natur og mennesker totalt. Han mener at naturen er højere end mennesket og derfor skal styre det menneskelige samfund (ja, han vil have planter indsat som lederne af samfundet) og derudover er det hans skæbne at lede alle disse planter som deres ultimative diktator. Og målet helliger selvfølgelig midlet, så han har intet imod at udnytte planterne til sit "Gode" (read: Onde) formål.

Det tjener til at give mig et ingame mål, samt eliminerer alle de dumme mindflayer evner som jeg ellers burde udnytte. Nu bliver jeg nødt til at slå ting meget i stykker med mine næver eller med min light mace... Indtil jeg formår at få fat på min DIRE FAIL, så begynder jeg at kunne noget...
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Random DnD Scenarie Empty Sv: Random DnD Scenarie

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum