The DM's Minions
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald.

5 deltagere

Go down

Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald. Empty Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald.

Indlæg  Randomnegativity 2012-06-17, 17:05

Hey Guys. Hvis vi skulle tage et lille afbræk fra Vampire på et tidspunkt, eller bare har noget tid fri (læs: Sommerferie), ville i så være med på at gennemspille en del af vampires mythos?

Ideen bag er at alle antager rollen af en 4. generations vampyr og gennemspiller Enochs fald. Der ville blive spillet op til diskussion omkring frihed, det at være vampyr, tragedie, oprøret imod de ældste og til sidst Cains dom. Derudover er man selvfølgelig en 4. gen vampyr og umådelig magtfuld, men der ville ikke vær fokus på kamp, men snarere på konflikter.

Man kan enten spille en af de allerede eksisterende karakterer, listet nedenunder, eller lave sin egen 4. gen, som så desværre er fated til at dø under denne periode (Episk dødsscene ville være required.)
Kun 1 af hver klan, kendte/egen karakter not withstanding. Først til mølle prinicp.


Spilbare karakterer:
Shaitan - Baali.
Samiel ell. Raziel -Salubri
Japeth - Cappadocian.
Ur-Shulgi - Assamite.
Lamdiel - Malkavian.
Baba Yaga - Nosferatu.
Troile - Brujah.
Ravana - Ravnos.
Nakhthorheb - Setite.
Amarantha - Toreador (overlever ikke)
Kartarirya - Tzimisce
Arakur - Ventrue.
Matasuntha - Gangrel
(ukendt) - Lasombra (ingen kendte childer før meget senere.)

Så lyder det som noget som kunne være fedt at spille igennem?

edit by thomas for stavefejl : P
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald. Empty Sv: Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald.

Indlæg  The Glorius ST 2012-06-17, 17:06

japeth
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald. Empty Sv: Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald.

Indlæg  Admin 2012-06-19, 06:25

er der nogle af dem som er flinke?
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 472
Join date : 20/08/09

https://theminions.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald. Empty Sv: Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald.

Indlæg  Randomnegativity 2012-06-19, 07:17

Teoretisk set er de alle, eller kunne i hvert fald være flinke på det her tidspunkt. mangexaf dem kender man ikke så meget til, eller også er de første accounts om dem fra omkring 5000 år efter Enochs fald (hvilket jeg lige på stående fod mener ligger lige omkring 1000 år før kristus.) så der er stor mulighed for at de når at forandre sig efter byens fald.

Men ellers er Samiel eller Raziel et godt bud på nogle der er "flinke".
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald. Empty Sv: Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald.

Indlæg  The Glorius ST 2012-06-19, 09:56

desuden lambiel(malkavian) kunne sagtens være flink.
troile berettes som værende rar, men passioneret.

rayzeel og samiel er begge mægtigt rare. (og alle mulige andre gode ting)
ur-shulgi er kendt for sin visdom og retfærdighed. (ja det er den der vågner om i moderne day og raper assamitesne, og forlanger at de frasiger sig allah). men i enoch er den flink.

japeth er vidst nok også flink nok.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald. Empty Sv: Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald.

Indlæg  Mr. Tau 2012-06-19, 10:31

Japeth virker ganske fornuftig, men yderst dedikeret til Cappa(docious?)... Virkelig loyal.
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald. Empty Sv: Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald.

Indlæg  The Glorius ST 2012-06-20, 06:07

bonus info; han er søn af noah (ham med arken)
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald. Empty Sv: Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald.

Indlæg  hennecke 2012-06-20, 14:24

kender ingen af dem men lyder nice:D
hennecke
hennecke

Antal indlæg : 640
Join date : 26/08/09
Age : 32

http://www.flamingdawn.dk

Tilbage til toppen Go down

Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald. Empty Sv: Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald.

Indlæg  The Glorius ST 2012-06-20, 14:30

hvis det er at du finder det et problem så kan du jo google dem evt med et "vampire" bagefter da flere af dem er baseret på mytologiske/"historiske" figurer.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald. Empty Sv: Endnu et scenarie pitch fra mig. - Vampire - Enochs Fald.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum