The DM's Minions
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

General House Rules* (and suggestions for GHRs*)

+4
The Glorius ST
Randomnegativity
Admin
Rasmus
8 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Skal vi have et nyt sub-forum til house-rules

General House Rules* (and suggestions for GHRs*) - Page 4 I_vote_lcap100%General House Rules* (and suggestions for GHRs*) - Page 4 I_vote_rcap 100% 
[ 5 ]
General House Rules* (and suggestions for GHRs*) - Page 4 I_vote_lcap0%General House Rules* (and suggestions for GHRs*) - Page 4 I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
General House Rules* (and suggestions for GHRs*) - Page 4 I_vote_lcap0%General House Rules* (and suggestions for GHRs*) - Page 4 I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 5
 
 
Poll closed

General House Rules* (and suggestions for GHRs*) - Page 4 Empty Sv: General House Rules* (and suggestions for GHRs*)

Indlæg  sheeepii 2010-01-27, 14:30

det kan jeg godt leve med ^^

sheeepii

Antal indlæg : 132
Join date : 17/01/10

Tilbage til toppen Go down

General House Rules* (and suggestions for GHRs*) - Page 4 Empty Sv: General House Rules* (and suggestions for GHRs*)

Indlæg  Randomnegativity 2010-01-28, 13:06

Fint, det er hermed en HouseRole fra nu af at hvis spilleren af en Cleric dukker op til spilgangen i balletskørt og strudelhat/hætte får han +20 til alle abilites (gælder kun så længe han har både balletskørtet og strudelhatten/hætten på)

Glæder mig til at se dig til næste scenarie Vest ^ _ ^
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

General House Rules* (and suggestions for GHRs*) - Page 4 Empty Sv: General House Rules* (and suggestions for GHRs*)

Indlæg  sheeepii 2010-01-28, 13:18

du ved godt at jeg godt kunne finde på at gøre det ikk bastian ^^?

sheeepii

Antal indlæg : 132
Join date : 17/01/10

Tilbage til toppen Go down

General House Rules* (and suggestions for GHRs*) - Page 4 Empty Sv: General House Rules* (and suggestions for GHRs*)

Indlæg  Randomnegativity 2010-01-28, 13:26

I know, men ellers ville det heller ikke være sjovt^^

Men jeg holder mit ord, hvis du dukker op i Balletskørt og Strudelhætte, så får du midlertidigt +20 til alle characteristics^^
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

General House Rules* (and suggestions for GHRs*) - Page 4 Empty Sv: General House Rules* (and suggestions for GHRs*)

Indlæg  Rasmus 2010-01-28, 20:00

Jeg synes at det lyder meget fornuftigt med det skørt! Skal vi medbringe kameraer og forevige det? =P

Og on topic: så er der mange builds inden for mange classes der kan blive "OP" det handler bare om hvorvidt man vælger at powerplaye... Hvilket jo generelt er lidt nederen. Så jeg ser ikke noget problem ved at en rogue KAN blive powerplayet meget nemt med mit forslag til TWF.
Ej heller ser jeg det som et problem at TWF måske (for det meste) bliver en anelse bedre end THF, da det mener jeg også det (for det meste) er irl... Og man har jo trods alt brugt et feat mere end THF gutten... Hvis vi snakker lavt level vil jeg da sige at det er bedre for en human Fighter at tage WF(Greatsword), Power attack, Cleave. End det er at tage TWF, WF(Shortsword), og ved ikke lige hvad jeg ville tage som det sidste... sikkert Power attack, men man rammer bare ikke lige så godt og det virker ikke helt så sejt... Så i virkeligheden ville jeg sikkert hellere tage dodge eller dash eller noget andet sjovt gejl (dodge fordi man så kan få mobility/sprint/whirlwind fx =P ) (Bare fordi det sku' da er ALT for sejt at kunne beskrive sig selv som en "tornado af stål og død" ^_^
Rasmus
Rasmus

Antal indlæg : 72
Join date : 21/11/09

Tilbage til toppen Go down

General House Rules* (and suggestions for GHRs*) - Page 4 Empty Sv: General House Rules* (and suggestions for GHRs*)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum