The DM's Minions
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rogue Trader - Den nye campaign.

+5
hennecke
The Glorius ST
Johan
Mr. Tau
Randomnegativity
9 deltagere

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  Randomnegativity 2010-01-28, 12:22

Lyder udemærket. Gør mig en tjeneste og skriv op hvilken situation der har gjort at du har fået adgang til dem og nævn hvem den gavmilde afsender er (aka hvis du har reddet nogen vil det nok være ham der sender dem videre, hvis du har hjulpet med fragt af noget xenotech for en gut/gutinde fra maskinkulten, så er det nok dem der sender dem videre. You get the point). Det giver mig bl.a. en npc som jeg kan sætte i spil på et tidspunkt, samt nogle andre ting som kunne være interessante. Men du har stort set kreativ frihed og du kan gøre det så heroisk, dumdristisk eller nederdrægtigt som du vil (bare sørg for at det nogenlunde matcher din baggrund)
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  sheeepii 2010-01-28, 19:26

Okay her er lidt BG:
Da jeg blev gammel nok startede jeg tidligt i "skole" som savant, fordi min far ville have mig til at blive til noget. Hele min familie har generation efter generation stræbet efter at forlade the hive middle society og komme ud og blive lærde eller en del af de berømte emperielle arméer (The Emperial Guard og The Emperiel Navy). det er lykkedes for få og derfor arbejder det meste af min familie i de kendte masse produktionsfabrikker på planeten (indsæt fint hiveworld navn her).

Efter en tid under uddannelse så jeg pludseligt lyset! Jeg begyndte at læse mere om kejseren og mange af de krige kejserens folk havde deltaget i..! og jeg følte det var min pligt at hjælpe tronen så godt jeg nu kunne! Jeg havde hørt at min fætter (en fyr et par år ældre end mig selv) var kommet ind i The Emperial Navy et par år forinden, og tænkte at det da var en god mulighed for at slippe væk fra planeten og hjælpe kejseren på samme tid! Så efter hård træning sad jeg endelig på et skib.

Fordi jeg havde klaret mig godt i nogle simulatorer startede jeg som hjælper til småcraft piloterne.. og efter noget tid fik jeg lov at flyve den første selv. Opgaverne var oftest at flyve med våben og forsyninger, men vi fløj også med små enheder fra The Emperial Guard der enten skulle beskytte nye poster eller besætte zoner.. Jeg oplevede også frygtelige skibskampe, og har ledet små grupper af jægere der skulle sætte modstanderes forsvarsturrets ud af spil eller skade deres primære våbensystemer, enkelte gange har jeg også været med i direkte kampe ombord på fremmede skibe for at tage vitale dele af skibet ud.. og efterhånden som jeg overlever disse ting, og tiden går i The Emperial Navy, bliver jeg forfremmet igen og igen, og jeg har nu mulighed for at sende rigtig valuta hjem til familien, selvom det ikke rækker ret langt..

På et tidspunkt lige omkring planeten Mars (hvor jeg er ledende officer inden for kontrollen af småvessels) bliver vi angrebet af en mindre ork flåde under et møde med Adeptus Mechanicus. Den nuværende void master på skibet havde til hensigt at få indsigt i nogle nye teknologier, og så var der den obligatoriske opmagasinering af våben og ammunition som også skulle aftales.
Vi bliver ramt kritiske steder men klarer det første angreb relativt godt, og de angribene styrker trækker sig, vi begynder herefter at flyve tilbage mod mars for reparationsmidler og for at kunne sætte den besøgende tilbage. Jeg er med til det afsluttende møde og står og snakker om de nødvendige reparationsmidler vi skulle bruge til swiftcraft B28 og og den nye motor til A52 samt antallet af nye swiftcrafts og hullsilencers vi skulle have produceret før vi kunne tage afsted igen da det skete: (bum bum bum - læs videre i næste afsnit af "Void master - en classe eller en basse (kunne ikk lade vær ^^))
Et kæmpe drøn høres da en større flåde pludseligt er dukket op på skærmen og er igang med en fuld beskydning af dækket.. mandskabet bliver hurtigt sendt på deres pladser og folk er forvirrede over hvor disse nye (sandsynligvis ork) skibe er kommet fra..
skibet tager hurtigt kritisk skade og jeg får til opgave at få Adeptus Mechanicus' representant ned på planeten hurtigst muligt..
Jeg viser ham over til en af vores escape pods, og får os lige med nød og næppe ud, før denne afdeling af skibet braser sammen i en eksplotion efter en af deres lancers.. De første 5 minutter er hårdest og vi bliver forfulgt af i hvert fald 2 mindre fly..
Efter at have taget kun et hit får jeg dem rystet af i en nervepirrende manøvre så vi crashlander på planeten mars.. flyveturen tager omkring en halv time, hele turen er hård og folk kæmper med de småturrets der nu er ombord..
Manden Morderez, Den spinkle fyr der repræsenterer Adeptus Mechanicus, var skrækslagen under hele turen og besvimede ved landingen.. den var også men nødvendig.. de to efterfølgende crafts stoppede forfølgelsen da de så hvor stor hastighed vi fløj med så tæt på planeten.. så selvom landingen var hård var den nødvendig..

Jeg gav hurtigt manden en stim pack og fik ham ned på en nærliggende sygeafdeling, hele planeten er jo bebygget så det tog ikke så lang tid, han takkede mig dybt og gav mig den lille pakke Tempest Bolts Shells han havde haft med til kaptajnen.. fascinerende var de.. Det var som om kejserens magt lå inden i disse skud.. jeg takkede ham og forlod stedet.. de næste uger var forfærdelige.. mine mænd og jeg havde forladt skibet uden penge og eftersom kontakten til skibet var blevet brudt måtte vi selv skaffe et fartøj for at komme op til skibet.. der gik omtrendt en måned før vi kom derop igen..
Skibet havde lige klaret angrebet selvom mange var døde, og de næste mange måneder stod den på reparationer og hvervning af nye folk.. Efter denne episode føltes livet mere meningsfyldt.. men The Emperial Navy kunne ikke være svaret.. man må kunne hjælpe kejseren og familien på bedre måder end med den elendige løn man fik i flåden.. efter noget tid fik jeg et tilbud fra (Sir John) som stod og manglede en Void Master på sit skib.. og her har jeg været lige siden.. efterfølgende har jeg været ude og besøge Morderez, og prøvet at etablere klare handelsforbindelser så hele officer stablen kunne få disse kejserlige shells.. men han vil kun sælge dem til mig.. han mener at man skal gøre sig fortjent til denne teknologi.. så jeg får kun en kasse hver gang vi dukker op, som jeg lover kun at bruge til mig, og dette løfte overholder jeg naturligvis.. FOR KEJSEREN! ^^.

Jah den blev lidt lang undskyld ^^.

sheeepii

Antal indlæg : 132
Join date : 17/01/10

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  Rasmus 2010-01-28, 20:15

FOR KEJSEREN!
Rasmus
Rasmus

Antal indlæg : 72
Join date : 21/11/09

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  D3monkid 2010-02-05, 06:31

Rogue trader iz awesomez.

Hvor stor er gruppen?

D3monkid

Antal indlæg : 5
Join date : 05/02/10

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  Admin 2010-02-05, 08:05

5-6 stykker?
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 472
Join date : 20/08/09

https://theminions.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  sheeepii 2010-02-06, 05:45

hvem er demonkid ^^ btw er vi 6+dm

sheeepii

Antal indlæg : 132
Join date : 17/01/10

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  Randomnegativity 2010-02-08, 05:56

D3monkid er Mikkel Amstrup. Og gruppen er ganske rigtigt på 6+GM
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  The Glorius ST 2010-02-09, 06:07

hvem er mikkel amstrup?
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  Randomnegativity 2010-02-09, 07:12

En rollespiller fra min klasse.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  hennecke 2010-02-11, 00:48

er alle klar til på tirsdag?
hennecke
hennecke

Antal indlæg : 640
Join date : 26/08/09
Age : 32

http://www.flamingdawn.dk

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  Admin 2010-02-11, 00:53

Ja, Bastian skal vist ikke til musical der
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 472
Join date : 20/08/09

https://theminions.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  hennecke 2010-02-11, 01:01

fedt så kan vi starte vores scenarie=)
hennecke
hennecke

Antal indlæg : 640
Join date : 26/08/09
Age : 32

http://www.flamingdawn.dk

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  sheeepii 2010-02-11, 07:02

yea og hvis han ikke er klar får han bank :P.

sheeepii

Antal indlæg : 132
Join date : 17/01/10

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  Randomnegativity 2010-02-11, 07:07

jaja, jeg skal nok være klar til på tirsdag^^
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  hennecke 2010-02-11, 09:47

som om du kan det jonas^^
hennecke
hennecke

Antal indlæg : 640
Join date : 26/08/09
Age : 32

http://www.flamingdawn.dk

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  Admin 2010-02-11, 09:49

Ellers ved jeg at Jonas kan gøre ting ved folk som er værre o_0
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 472
Join date : 20/08/09

https://theminions.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  hennecke 2010-02-11, 10:00

personlig erfaring?^^
hennecke
hennecke

Antal indlæg : 640
Join date : 26/08/09
Age : 32

http://www.flamingdawn.dk

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  Admin 2010-02-11, 10:03

Det tror jeg de fleste i jonas' omgangskreds ved
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 472
Join date : 20/08/09

https://theminions.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  sheeepii 2010-02-12, 05:46

nu skal du ikk være flabet! ^^.

sheeepii

Antal indlæg : 132
Join date : 17/01/10

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  Rasmus 2010-02-17, 18:44

oh, come on jonas... Selv jeg kan komme på værre ting du kunne finde på at gøre ved den stakkels bastian... Men nu skal du jo behandle vores DM pænt -wags finger-
Rasmus
Rasmus

Antal indlæg : 72
Join date : 21/11/09

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  Randomnegativity 2010-02-23, 05:46

Bare lige for at informere alle interesserede, vi spiller ikke idag, da vi mangler et par folk. Min mobil er stadig ude af spillet (I lost the Game), så jeg håber i ser det her.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  hennecke 2010-02-23, 11:00

Tror jeg heller ikke nogen regnede med:D
hennecke
hennecke

Antal indlæg : 640
Join date : 26/08/09
Age : 32

http://www.flamingdawn.dk

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  Randomnegativity 2010-02-23, 14:12

Fik en sms fra Tau der spurgte om det. Så måske var der også andre der spekulerede på det?
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  Mr. Tau 2010-02-23, 19:46

Ja ja.. Så fik jeg mig også en label <.<
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  Mr. Tau 2010-03-02, 01:31

Arrgh... Kan i huske fuglen fra sidste gang? Eftersom den var indenfor short range af min longlas ( 75m) så skulle jeg faktisk have haft +10... med andre ord, jeg havde ramt xD
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

Rogue Trader - Den nye campaign. - Page 4 Empty Sv: Rogue Trader - Den nye campaign.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum