The DM's Minions
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Haceldema - the field of blood

3 deltagere

Go down

Haceldema - the field of blood Empty Haceldema - the field of blood

Indlæg  The Glorius ST 2012-12-11, 05:19

jeg har lige kigget transylvania chronicles igennem, og det ser ud som om at i ikke har noget at foretage jer i perioden fra 1496 og helt op til enten 1666 eller 1680 afhængigt af om vi spiller giovanni chronicles II eller ej. (jeg synes at vi gør).

jeg synes personligt at det er ærgelig, som jeg altid gør, hvis vi bare spoler hen over 150 års historie som om der intet sker. det kan naturligvis lade sig gøre. jeg tænker lidt på at fylde tiden ud med en del spil omkring Sofia.
Der sker en del ting i den periode for vampyrerne. blandt andet bliver sabbaten formelt grundlagt midt i 1500-tallet, og straks efter erklærer sabbatten og camarilla'en naturligvis krig på hinanden. en krig der efter al sandsynlighed vil påvirke sofia.

det betyder blandt andet at camarilla'en forsøger at erobra Transylvanien en gang for alle, og det resulterer i en krig imellem de to sekter. ligeledes sker der en masse ting for de dødelige. det er i den periode at mange af de store alkymister lever, krudt slår for alvor igennem på slagmarkerne, og derved uddør ridderen. bogtrykkeriet bliver opfundet, renæssanccen kommer til nord og østeuropa, og luther slår sine 95 teser op på allehelgenskirken i Wittenberg og startede reformationen, plus at han oversatte bibelen til tysk. Der bliver også etableret Kolonier i den nye, eller 3. verden som Christoffer Columbus opdagede. (den man i et godt stykke tid troede var Indien).
der sker naturligvis også mange andre ting, her er blot et udpluk af en lang række af vigtige begivenheder.

Jeg syntes ikke at det ville være passende at spole hen over alt dette, som om jeres lille coterie/sabbat bare sidder på deres hænder i Sofia. (det er naturligvis ikke alternativet til at indsætte vores egne scenarier.)

Diskuter!!1
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

Haceldema - the field of blood Empty Sv: Haceldema - the field of blood

Indlæg  Torason 2012-12-11, 06:36

er det ikke smader kedeligt at sidde på sine hænder? så jeg er ligeglad hvad, men mere spil!!
Torason
Torason

Antal indlæg : 263
Join date : 28/12/11
Geografisk sted : I sin egen lille verden

Tilbage til toppen Go down

Haceldema - the field of blood Empty Sv: Haceldema - the field of blood

Indlæg  The Glorius ST 2012-12-11, 07:32

my point excatly! stil foreslag aske!! over 9000!!11 af dem!!11
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

Haceldema - the field of blood Empty Sv: Haceldema - the field of blood

Indlæg  Torason 2012-12-11, 08:18

altså det der capedoker noget virker som en god nok idé, men skal vi ellers vil jeg forslå noget alla:

hvad sker der med venedi?
er der noget som man kan følge op på, med dracula?
er der noget omkring konstantinopel?
er vi kommet i klemme med assamitter, eller er der bare en assamit der vil have sofia, og prøver at slå os a pinden?
måske sker der noget stort, som kunne tyde på alexanders værk, som vi har lovet assamitterne at han var væk? (selvom vi ikke helt har gjordt det...)

bare lige nogle hurtigt idéer
Torason
Torason

Antal indlæg : 263
Join date : 28/12/11
Geografisk sted : I sin egen lille verden

Tilbage til toppen Go down

Haceldema - the field of blood Empty Sv: Haceldema - the field of blood

Indlæg  Mr. Tau 2012-12-11, 08:41

Du har sikkert nogle ting i baghånden, som kan komme og bide os i røven =) Om ikke andet så, ja, tror jeg lidt mere politisk spil omkring vores noget indviklede situation vil være godt. Det er en åbenlys mulighed for at sætte klemmer på os til senere brug xD
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

Haceldema - the field of blood Empty Sv: Haceldema - the field of blood

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum