The DM's Minions
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

blood calls to blood

Go down

blood calls to blood Empty blood calls to blood

Indlæg  The Glorius ST 2012-12-06, 09:04

her er en tråd med info for "festen" i castle Hermanstadt.

for det første undskyld jeg var så træt at det ikke ud over spillet. her er en lille post til at rette op på mine forglemmelser.
jeg glemte at beskrive en hel bunke af NPC'er der er tilstede i balsalen ved castle hermanstadt.

der er naturligvis alle dem jeg fik beskrevet sidst:

Dominus den romerske centurion
Nova Arpad prinsen af mediasch
2 tremere warlocks. en mand og en kvinde. (kvinden har langt brunt hår og blå øjne, og går klædt som en ungarsk adelig, hun ville være køn hvis ikke hun så, så kold og uvenlig ud. manden er stor og muskuløs, klædt i rober som en lærd mand og magus, han er blond, korthåret.)
ved siden af dem står 3 mænd. den ene en halv gammel mand iført en pladerustning i blankpoleret stål. men guld filigran motiver på. den anden en aldrende mand med et fuldskæg og klædt som en tysk adelsmand (ca. 100 år out of date). han bærer et korsfarer kors på sin skulder. den tredje er en aldrende mand iklædt en robe med broderede blomstermotiver, roben får ham til at ligne en art funktionær ved det ungarske hof.
på den anden side af ildstedet tæt på Otto, står endnu en NPC jeg fik glemt, en gammel mand iklædt en rigt broderet kåbe, han støtter sig til en stok.
ikke langt fra den gamle mand står Zelios og snakker med 2 mænd. den ene ligner en art dominikaner munk, han har sort hår og mørke øjne. (og tonsur) og den anden ligner en sydøst europæisk lærd adelsmand. han har e sjov rund hat på hovedet.
lucita og anatole står ved bordet, på ildsteds siden.
på den modsatte side står Arianne, den eneste toreador der har vundet berømmelse i transylvanien.
længere imod døren står Gutka og helt inde i hjørnet Stanislaus.
og naturligvis Sir Philip af Adrianapolis (der skal mere end nogle osmannere til at jage en tempelridder på porten som han ville sige ;-) )

dernæst kommer Tzimisce klumpen:
der genkender i: Vladimir Rustovich voivodernes voivode. Istvan Voivode jeres nabo, og voivoden af Bucharest. samt Sarah Salic.
desuden er der en mængde af andre i aldrig har mødt. der er minimum 5.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum