The DM's Minions
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Crossover WOD

4 deltagere

Go down

Crossover WOD Empty Crossover WOD

Indlæg  Randomnegativity 2012-02-08, 21:02

Hey folkens. Tænkte at der var brug for en tråd til det her.

Lidt information, så vi ikke allesammen glemmer det.

By: New Orleans

Område: har ikke et godt navn endnu. Hvis nogen af jer er kreative, så kom med et.

Interessante ting indenfor området:

Mansion - et gammelt og stort hus fra New Orleans storhedstid. Til trods for dets størrelse, så er det nemt overset. Der ligger en kraftfuld node under huset.

Vor Frue Kirke - Church of Our Lady. - den lokale kirke som næsten alle går til gudstjeneste i om søndagen. - Thomas er præst.


Karakter galleri.
- kommer snart.


Kan i ikke alle smide en kort beskrivelse af jeres karakter op? Helst med backgrounds og merits/flaws.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Crossover WOD Empty Sv: Crossover WOD

Indlæg  Randomnegativity 2012-02-08, 21:07

Her er mit bud på en karakter. Skrev det ret sent om natten, så det er nok en lille smule over the top, men jeg tror at grund ideen er god nok.


Donnovan "Don" Luigi.
Hunter.


Hey man.

Rart at møde jer allesammen. I har måske hørt om mig, men hvad i end har hørt, så kan jeg love jer at det ikke står mål med sandheden.

Jeg har festet, drukket, inhaleret og injekteret det meste. Jeg har prøvet alt der var at prøve og har levet mere i mine 25 år end de fleste mennesker gør hele deres liv. Det var stofferne der lod mig se verdenen som den er, men det var først da jeg lagde dem bag mig at jeg fandt kræfterne til at gøre noget ved. Og en rus der var højere end noget andet jeg har oplevet.
Mit første Kill, som vi i branchen kalder det, var da jeg var faldet igennem uddannelsesystemet, smidt ud af alle universiteterne og mine forældre havde slået hånden af mig. Jeg var heldig at finde et job som pizzabud, også selvom det var dødkedeligt. Jeg røg en joint eller to engang imellem, bare for at holde mig kørende.
Det var på en levering, midt på dagen, med solen højt på himlen, at jeg troppede op foran en dør med en pizza i et helt almindeligt forstadskvarter. Jeg blev mødt af noget af et syn, en trofæhustru, kun iført en (meget) kort badekåbe og guddommelig i det skinnende solskin. Dette sker oftere end man skulle tro, og jeg vidste da også godt hvad der lå i kortene da jeg blev inviteret indenfor til "lemonade".
Eller, jeg troede jeg kendte spillereglerne, men da jeg vendte mig om efter at være kommet ind, og lige pludselig så hvor mange tænder hun havde, for ikke at tale om de to haler, så kunne jeg ikke andet end at smide den brandvarme pizza i hovedet på hende, tage det store marmoraskebæger fra sofabordet og banke det ned i hovedet på det Gentagne gange, opfyldt af en hellig, gylden ild, indtil monsteret ikke var mere og der kun lå en udspillet hud tilbage, der marginalt lignede den kvinde der havde lukket mig ind.

Et ægte monster! Og jeg havde dræbt det. Jeg troede mig selv vanvittig, troede at der ville komme politi, FBI og monstrehære efter mig. Men intet kom. Jeg spærrede mig selv inde, ledte febrilsk på nettet efter folk som havde oplevet det samme. Og det var der jeg fandt min mentor, Samuel Higgs, som lærte mig hvordan monstre vandrer verdenen forklædt som mennesker og hvordan kun vi udvalgte kan stå imod dem. Han hjalp mig og fik mig startet

Og nu er jeg ganske simpelt Dødens Pizzabud, her for at give monstrene deres sidste måltid.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Crossover WOD Empty Sv: Crossover WOD

Indlæg  Torason 2012-02-09, 02:47

hvad er det en karakter til? undskyld jeg spørger dumt :-)
Torason
Torason

Antal indlæg : 263
Join date : 28/12/11
Geografisk sted : I sin egen lille verden

Tilbage til toppen Go down

Crossover WOD Empty Sv: Crossover WOD

Indlæg  Randomnegativity 2012-02-09, 03:54

Der findes ingen dumme spørgsmål Aske.


Og vi er startet på at spille en cross over WOD kampagne når vi ikke kan spille vampire, hvor vi spiller vidt forskellige ting indenfor WOD.

Fx spiller Alex og Hennecke mages, Thomas spiller en mummy, Tau spiller werewolf og Rasmus ender nok op med at lave en hunter.

Der er stort set frit valg på alle hylder for hvad du vil spille.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Crossover WOD Empty Sv: Crossover WOD

Indlæg  The Glorius ST 2012-02-09, 05:55

havde rasmus ikke lavet en mage?

forresten har jeg uden at vide det, løjet overfor jer alle. mages behøver ikke at have flest dots i deres main sphere, de skal bare altid have 1 dot i det (det får man jo ved character creation) og så er main sphere jo også billigere at købe op.

det samme gælder vidst i øvrigt også mummies.

@ aske: der er en undtagelse, vi vil helst ikke spille med vampyrer, af forskellige grunde
både mummies og især varulve har doktriner der byder dem at angribe vampyrer hvornår end de møder dem, ala kill it first dont ask questions.
samt desuden at vampyrer kun kan være aktive om natten, hvorimod alle andre (stort set) foretrækker at være aktive om dagen.

mht at lave karakter så skal du nok blive guidet igennem det af alt for mange hjælpsomme tosser
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

Crossover WOD Empty Sv: Crossover WOD

Indlæg  Randomnegativity 2012-02-09, 07:49

Oh well, hvis folk vil rette til, så er de som altid velkomne.

Og Rasmus laver en hunter i stedet for sin mage, da han syntes den lød lidt for meget som Jonas karakter.

Og som Thomas siger, Aske, så skal vi nok guide dig igennem at lave en karakter.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Crossover WOD Empty Sv: Crossover WOD

Indlæg  The Glorius ST 2012-02-09, 11:43

hvordan har folk det med at man køber merits og fjerner flaws med xp?
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

Crossover WOD Empty Sv: Crossover WOD

Indlæg  Randomnegativity 2012-02-09, 12:03

Tænker at den klassiske x2 XP for både merits og flaws vil være passende.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Crossover WOD Empty Sv: Crossover WOD

Indlæg  Mr. Tau 2012-02-10, 20:18

Synes måske også at det afhænger lidt af ens char. At tage et "Suddenly strikingly beautiful" merit som almindelig dødelig giver ikke så voldsomt meget mening, men hvis man fks. har en slags fleshcrafting eller på anden måde kontrol over den slags fysiske features, så giver det fin mening.
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

Crossover WOD Empty Sv: Crossover WOD

Indlæg  The Glorius ST 2012-02-11, 03:38

naturligvis. men det står der også en hel masse om i de bøger of afsnit der omhandler den slags. ligesåvel som at man ikke kan anskaffe sig egenskaber som man skal have medfødt, osv osv.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

Crossover WOD Empty Sv: Crossover WOD

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum