The DM's Minions
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

in the grim dorkness

5 deltagere

Go down

in the grim dorkness Empty in the grim dorkness

Indlæg  The Glorius ST 2011-12-22, 09:16

bastian har bedt mig uploadet et karakter koncept til en black crusade char. så her er det:

han hedder konstantinus og er heretek.

han er et venligt gemyt, som altid ses med en ildelugtende lho stick i mundvigen, eller i grabben på hans modificerede mechahendrite, der både holder, tænder og opbevarer hans lho sticks når ikke selv han står og ryger på den.
han er relativt stor at se på. ikke fordi han er høj og heller ikke synderligt muskuløs. måske snarere lidt små tyk.
flere steder på hans krop (der hvor den ikke er dækket af røde kåber), kan man se tegn på maskingudens velsignelse. hans svage kød er nemlig, ved ældgammel maskin-magi blevet omdannet til gudommeligt metal.
underligt nok er han stadig glad for at spise, meget, og forskelligt. ligeledes smiler han altid, ihvertfald når han møder andre af de mørke guders disciple. udover at være venligt og glad er han også hjælpsom når det kommer til at holde sin egen og andres udstyr i stand og han er altid villig til at vejlede og give gode råd med hensyn til hvordan man bedst beroliger og formilder maskinånder.

desuden elsker han at flyve og har tidligere arbejdet på (dark) forge world Castir, hvor han har ageret pilot og tech-advisor ved til leje for forge-worlden. Oprindeligt kommer han fra emperiet, men på en explorator mission mødte han og blev omvendt af en tech-magos, som sidenhen hjalp ham med at flygte til og komme i arbejde på Castir.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

in the grim dorkness Empty Sv: in the grim dorkness

Indlæg  Randomnegativity 2012-01-05, 07:22

Hvis vi skulle spille Black Crusade. Hvilke elementer ville i så gerne se?

Intrigespil? Politisk spil?
Just wanna get into space?
Har i nogle mål som jeres karakter gerne ville bringe med ind i det hele. fx at de gerne vil regere over en verden/have et rumskib/kontrollere en dæmon?

Vold, død og ødelæggelse er rimelig meget givet ved at det er 40K. men hvis der er en speciel form af det som i gerne så, så kom med det.

vil i gerne have inddraget nogle af de andre racer, Necrons, Eldars, Tau.

Det ville gøre det lettere at lave et fedt scenarie på et tidspunkt, hvis i ville komme med hvad i gerne ville se i det.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

in the grim dorkness Empty Sv: in the grim dorkness

Indlæg  Mr. Tau 2012-01-08, 00:56

Selvom det måske lyder lidt tamt, så synes jeg at der generelt mangler dungeon crawling og treasure hunting i 40k. Jeg havde oprindeligt håbet på lidt af det i Rogue Trader, men det døde ligsom lidt
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

in the grim dorkness Empty Sv: in the grim dorkness

Indlæg  Rasmus 2012-02-17, 18:37

jeg stemmer for at det kunne være uber nice at inkludere nogle af de andre racer. eller måske bare noget af deres teck'
(og for at give Lasse hvad han (og vi andre?!) vil have, kunne vi f.eks. begive os ind på et gammelt derelict rumskib eller ned i en hule, som når man kommer længere ned godt lidt kunne minde om gangene i en pyramide... i begger tilfælde kunne man jo passende være ude efter hemmeligheder/the promise of teck' (og begge steder er selvfølgeligt forladte! der kunne jo ikke være nogen eller noget sådan et sted, i hvert fald ikke i "live"... >_> )
Rasmus
Rasmus

Antal indlæg : 72
Join date : 21/11/09

Tilbage til toppen Go down

in the grim dorkness Empty Sv: in the grim dorkness

Indlæg  The Glorius ST 2012-04-24, 13:44

jeg så gerne at vi spillede noget mere black crusade. det er et megafedt spil. : ), jeg kunne godt være nede med at stille en anden end mig op som st.

når det kommer til hvad jeg gerne så i spillet, så har jeg en lille pocket fetish for archeotech og lidt også for xenotech.
mht personlig ambition så ville jeg meget gerne spille en karakter (heretek) der havde sit eget, eller delvist eget rumskib.

alt dette er vidst også meget foreneligt med det lasse og rasmus skriver.

The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

in the grim dorkness Empty Sv: in the grim dorkness

Indlæg  Mr. Tau 2012-04-24, 20:40

Så er det måske på tide at vi griber til de gamle Rogue Trader knapper, og mixer det med Black Crusade flair. Jeg er også klart en tilhænger af archeo-tech hunts. Jeg har endda stadig en char liggende til den slags xD
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

in the grim dorkness Empty Sv: in the grim dorkness

Indlæg  Torason 2012-04-25, 07:39

hvis det er noget i vil gå videre med, så er jeg med på den, men det i lige talte om vil jeg gerne have oversættet : )
Torason
Torason

Antal indlæg : 263
Join date : 28/12/11
Geografisk sted : I sin egen lille verden

Tilbage til toppen Go down

in the grim dorkness Empty Sv: in the grim dorkness

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum