The DM's Minions
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fremtidige rollespil - sommerferien

4 deltagere

Go down

Fremtidige rollespil - sommerferien Empty Fremtidige rollespil - sommerferien

Indlæg  Randomnegativity 2010-06-17, 07:36

Hey folkens, jeg regner med at jeg vil prøve at arrangere et par one-shot scenarier over sommerferien, så tænkte på at jeg ville skrive dem op her og se hvad der var interesse for.
Jeg har forresten også en hemmelig plan (nu mindre hemmelig) om at Thomas skal lokkes til at holde et lvl. 12 gestalt scenarie for os, men nu får vi se om det bliver en realitet^^
Tråden er også en opfordring til at hvis i andre har lyst til at sætte et scenarie op, så kan i skrive det her i tråden.

[Edit]
Efter at have skrevet et par af scenarierne op, så kunne jeg ikke komme udenom at skrive for meget omkring scenariet i beskrivelserne, så vil i stedet høre hvornår folk kan spille og hvilke slags scenarier i kunne være interesseret i at spille.

Jeg har mit øje på 2 Call of Cthulhu scenarier, 1 Vampire the Masquerade (systemløst), 1 paranoia scenarie, 1 pirat scenarie (har ikke læst det igennem, men vil se på det når jeg får tid) og et par systemløse scenarier som omhandler forskellige emner, for det meste horror eller det overnaturlige.

De fleste af scenarierne er for 5 personer, tager omkring 5-6 timer at spille (nok i virkeligheden 10-11 timer realtid hvis jeg kender os ret) så jeg håber at vi kan få det til at gå op, ellers må vi falde tilbage på først til mølle princippet.


Jeg ved ikke hvordan mit skema henover sommerferien kommer til at se ud endnu, men jeg melder ud så snart jeg ved noget.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Fremtidige rollespil - sommerferien Empty Sv: Fremtidige rollespil - sommerferien

Indlæg  Johan 2010-06-23, 10:01

Jeg er begyndt at få lidt krillerkraller efter at spille D&D3.5 igen (Jeg ved det, jeg er en konservativ gammel nar).

Hvis der er nogen af jer der har det på samme måde så er jeg frisk på et scenarie eller to (eller tre). Enten som DM eller spiller.

Ellers kunne vi lave en lille turnering a la denne tråd på giantitp.com: http://www.giantitp.com/forums/showthread.php?p=8665180#post8665180

Johan

Antal indlæg : 101
Join date : 26/08/09

Tilbage til toppen Go down

Fremtidige rollespil - sommerferien Empty Sv: Fremtidige rollespil - sommerferien

Indlæg  Randomnegativity 2010-06-24, 16:36

Sjovt du nævner det Johan, så har de fleste af os den samme længsel efter det gode gamle 3.5. Vi har lavet en random sandbox campaign, som er lettere at forklare dig næste gang vi ses end at nedskrive her, men jeg er også frisk på noget godt gammeldags D&D, dengang hvor en fighter var en fighter, en rogue var en rogue Eventyrer og en wizard kastede magic missile efter mørket.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Fremtidige rollespil - sommerferien Empty Sv: Fremtidige rollespil - sommerferien

Indlæg  Randomnegativity 2010-06-24, 16:57

Og det med turneringen er en fed ide, tror dog at jeg også inkorporerer nogle elementer fra "Test of Spite" som er næsten det samme og som også huserer på Giantitp.com.

Har oprettet en tråd under play-by-post games som kan bruges til formålet og hvor jeg har kopieret regler og lign. ind.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Fremtidige rollespil - sommerferien Empty Sv: Fremtidige rollespil - sommerferien

Indlæg  Mr. Tau 2010-06-25, 00:12

Vent for guds skyld til jeg kommer hjem med et D&D scenarie =)
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

Fremtidige rollespil - sommerferien Empty Sv: Fremtidige rollespil - sommerferien

Indlæg  Johan 2010-06-25, 13:53

Hehe, det er godt at høre at jeg ikke er den eneste. =D

Jeg tænker at det er noget vi skal nørde igennem efter festivitatis.

Johan

Antal indlæg : 101
Join date : 26/08/09

Tilbage til toppen Go down

Fremtidige rollespil - sommerferien Empty Sv: Fremtidige rollespil - sommerferien

Indlæg  Randomnegativity 2010-06-30, 15:07

Ja, vi nørder ugen efter festivalen^^
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Fremtidige rollespil - sommerferien Empty Sv: Fremtidige rollespil - sommerferien

Indlæg  Mr. Tau 2010-08-02, 17:14

Blev det til noget, eller kan jeg eventuelt stadig nå at hoppe på?
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

Fremtidige rollespil - sommerferien Empty Sv: Fremtidige rollespil - sommerferien

Indlæg  hennecke 2010-08-07, 04:42

det blev til noget:)
hennecke
hennecke

Antal indlæg : 640
Join date : 26/08/09
Age : 32

http://www.flamingdawn.dk

Tilbage til toppen Go down

Fremtidige rollespil - sommerferien Empty Sv: Fremtidige rollespil - sommerferien

Indlæg  Mr. Tau 2010-08-07, 15:52

Spiller vi på tirsdag?
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

Fremtidige rollespil - sommerferien Empty Sv: Fremtidige rollespil - sommerferien

Indlæg  hennecke 2010-08-08, 01:35

Regner jeg med:)
hennecke
hennecke

Antal indlæg : 640
Join date : 26/08/09
Age : 32

http://www.flamingdawn.dk

Tilbage til toppen Go down

Fremtidige rollespil - sommerferien Empty Sv: Fremtidige rollespil - sommerferien

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum