The DM's Minions
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Vampyr Live - Sex, Drugs and Rock'n'Roll

3 deltagere

Go down

Vampyr Live - Sex, Drugs and Rock'n'Roll Empty Vampyr Live - Sex, Drugs and Rock'n'Roll

Indlæg  Randomnegativity 2010-03-04, 11:18

Jeg ved godt det måske ikke helt passer til jer allesammen, men der er et Vampire Live som er lavet over World of Darkness (White Wolf - Vampire the Masquerade) som kører i Kbh snart - http://www.rollespilsfabrikken.dk/vampyre/forside/

Selve scenariet består af fire weekender henover det næste halvår og det koster 100 kr. per weekend at deltage. Første weekend er her d. 29-30 april.

Det går ud på at alle spiller vampyrer og at man kommer til at kæmpe om status, territorier 0g ressourcer i små flokke af 5-7 mennesker. Man spiller Sabbat (for dem af jer der ikke lige ved hvad det er, så kig på hjemmesiden eller google det) og kan spille alle de klaner som optræder deri.

Der er mere information på hjemmesiden.

Jeg har tænkt mig at deltage, og hvis det lyder som noget i kunne tænke jer at være med til, så vil jeg meget gerne spille sammen med jer.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Vampyr Live - Sex, Drugs and Rock'n'Roll Empty Sv: Vampyr Live - Sex, Drugs and Rock'n'Roll

Indlæg  Kasper 2010-03-04, 16:30

Har ikke lige fået kigget på det, men hvis vi kan danne en gruppe på en 4-5+ vil jeg umidlbart være frisk. Tzimize ftw.

Kasper

Antal indlæg : 10
Join date : 03/03/10

Tilbage til toppen Go down

Vampyr Live - Sex, Drugs and Rock'n'Roll Empty Sv: Vampyr Live - Sex, Drugs and Rock'n'Roll

Indlæg  Randomnegativity 2010-03-04, 16:44

Kører også en rekruttering over facebook lige nu, så forhåbentligt bliver vi lidt flere ^^

Jeg tror jeg skal være en slibrig Lasombra

Har også overvejet en Malkavian, men tror jeg dropper tanken af to grunde: 1) at Malkavians skal spilles rigtigt godt for ikke at ende op med at blive comic relief og jeg er ikke sikker på jeg er klar til det og 2) Sabbat Malkavians er lige det stykke mere skøre end deres Camarilla counterparts
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Vampyr Live - Sex, Drugs and Rock'n'Roll Empty Sv: Vampyr Live - Sex, Drugs and Rock'n'Roll

Indlæg  Kasper 2010-03-05, 08:12

Randomnegativity skrev:Jeg tror jeg skal være en slibrig Lasombra

Lasombre kunne bestemt også overvejes - har flere gange fået af vide at min personlighed passe glimrende på dem. ^^'

Kasper

Antal indlæg : 10
Join date : 03/03/10

Tilbage til toppen Go down

Vampyr Live - Sex, Drugs and Rock'n'Roll Empty Sv: Vampyr Live - Sex, Drugs and Rock'n'Roll

Indlæg  Admin 2010-03-05, 08:15

logger du på chatten kasper?
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 472
Join date : 20/08/09

https://theminions.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum