The DM's Minions
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The "Corrupt a wish" foundation

+6
sheeepii
Mr. Tau
Rasmus
Admin
hennecke
Randomnegativity
10 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

The "Corrupt a wish" foundation - Page 3 Empty Sv: The "Corrupt a wish" foundation

Indlæg  Torason 2012-01-02, 07:39

Alle blev glade til at starte med, da de spiste sig tykke og fede, men da man så tændte træet og opdagede at det ikke var en hvid jul, fejlede det lidt...

Jeg ønsker at denne ferie vil vare mange dage endnu.
Torason
Torason

Antal indlæg : 263
Join date : 28/12/11
Geografisk sted : I sin egen lille verden

Tilbage til toppen Go down

The "Corrupt a wish" foundation - Page 3 Empty Sv: The "Corrupt a wish" foundation

Indlæg  Randomnegativity 2012-01-02, 08:34

Ferien varer mange dage endnu... For alle andre. Du er desværre lænket til skolebænken, som regeringen netop har vedtaget skal have egentlige lænker og samtidigt hævet den obligatoriske skoletid så den nu er fra kl. 8.05. Til 19.15.


Jeg ønsker at der blev lavet et opdateret vampire the masquerade: bloodlines spil.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

The "Corrupt a wish" foundation - Page 3 Empty Sv: The "Corrupt a wish" foundation

Indlæg  Torason 2012-01-03, 04:32

det kommer under produktion og bliver meget hurtigt over halvvejs færdigt, men spillet bliver således forbandet og alle der arbejder på det dør... også evt. nye... det bliver aldrig færdigt.

Jeg ønsker mig The Holy GRAIL!!
Torason
Torason

Antal indlæg : 263
Join date : 28/12/11
Geografisk sted : I sin egen lille verden

Tilbage til toppen Go down

The "Corrupt a wish" foundation - Page 3 Empty Sv: The "Corrupt a wish" foundation

Indlæg  The Glorius ST 2012-01-03, 11:27

du får den. men du havde bare ikke forventet at den ville blive leveret af den spanske inkvisition der staker dig og efterlader dig i solen

jeg ville ønske at jeg ikke havde behov for søvn
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

The "Corrupt a wish" foundation - Page 3 Empty Sv: The "Corrupt a wish" foundation

Indlæg  Torason 2012-01-03, 11:35

du vil ikke have behøv for søvn, men du kan heller ikke sove... så du vandre om altid træt og ikke i stand til at fokusere...

jeg ønsker jeg snart var færdig med 3.g...
Torason
Torason

Antal indlæg : 263
Join date : 28/12/11
Geografisk sted : I sin egen lille verden

Tilbage til toppen Go down

The "Corrupt a wish" foundation - Page 3 Empty Sv: The "Corrupt a wish" foundation

Indlæg  The Glorius ST 2012-01-03, 12:26

du bliver færdig med 3.g, men fordi du vælger at droppe ud og blive murerlærling, du dør kort efter fordi du har dukket mørtel.

jeg ville ønske at jeg ikke behøvede at ønske
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

The "Corrupt a wish" foundation - Page 3 Empty Sv: The "Corrupt a wish" foundation

Indlæg  Torason 2012-01-04, 15:01

dit ønske går i opfyldelse, og du behøver aldrig ønske igen, men derfor sker intet du gerne vil have... så alt går skevt for dig, og du ender som en grum tryk liberalist

Jeg ønsker at tidsrejser var mulige
Torason
Torason

Antal indlæg : 263
Join date : 28/12/11
Geografisk sted : I sin egen lille verden

Tilbage til toppen Go down

The "Corrupt a wish" foundation - Page 3 Empty Sv: The "Corrupt a wish" foundation

Indlæg  Randomnegativity 2012-01-05, 07:16

Sekundet efter at du ytrer dit ønske bliver du slået ihjel af dit oldebarn. Derefter holder universet op med at eksisterere på grund af paradox.

jeg ønsker mig et nyt univers.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

The "Corrupt a wish" foundation - Page 3 Empty Sv: The "Corrupt a wish" foundation

Indlæg  Torason 2012-01-05, 13:39

du får skam også et nyt univeres, det er enda navngivet som "Pizza Manden".
men nu minder det jo forfærdeligt meget om det gamle, ja rent faktisk så tæt på, at du ikke kan se forskel, så du føler dig lidt snydt...

Jeg ønsker det var søndag nu!
Torason
Torason

Antal indlæg : 263
Join date : 28/12/11
Geografisk sted : I sin egen lille verden

Tilbage til toppen Go down

The "Corrupt a wish" foundation - Page 3 Empty Sv: The "Corrupt a wish" foundation

Indlæg  Randomnegativity 2012-01-05, 14:22

Jamen, det er da søndag. Ingen af os kunne desværre spille og søndag er tilfældivis blevet en normal hverdag, ligesom lørdag. Vi har nu ti dages arbejdsuger uden pauser og det er årevis siden vi har tænkt på at spille. Men vi er glade, for glæde er obligatorisk i alpha komplekset. Computeren er din ven.



Jeg ønsker at vi alle var kommunister.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

The "Corrupt a wish" foundation - Page 3 Empty Sv: The "Corrupt a wish" foundation

Indlæg  Torason 2012-01-06, 13:27

alle bliver kommunister, men da vi alle vel leve som brødre og have alting fælles, bliver det hurtigt meget nedern, når vi skal have savet benene af, så vi er lige så høje som Thomas...

jeg ønsker at diablo 3 udkom lige nu.
Torason
Torason

Antal indlæg : 263
Join date : 28/12/11
Geografisk sted : I sin egen lille verden

Tilbage til toppen Go down

The "Corrupt a wish" foundation - Page 3 Empty Sv: The "Corrupt a wish" foundation

Indlæg  Randomnegativity 2012-01-06, 14:09

[Nice one Jonas :D]

Og du får besked på at du kan hente dit Diablo 3 til midnatsåbning i nat. Det bliver ultimativt vurderet som verdens bedste spil nogensinde af alle. Desværre har de valgt at det skal kunne holde et stykke tid og har derfor bygget det til kvantecomputere, som de mener at alle vil have indenfor få år.
Da du endelig har fået dig en kvantecomputer, flere år senere og når til menuen, finder du ud af at deres DRM er en bitch og kun tillader dig at spille spillet når du er alene, nøgen og overvåget af mindst to politibetjente i uniform.

Du affinder dig forbløffende godt med dette.


Jeg ønsker mig at metallica gav en privat koncert i min stue.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

The "Corrupt a wish" foundation - Page 3 Empty Sv: The "Corrupt a wish" foundation

Indlæg  Torason 2012-01-06, 14:44

[Tak søren...]

du vågner en dag, da din kæreste har bestilt metallica hjem til jer for at spille, men da be begynder at spille, bliver hele huset ustabilt af alle de rystelser de forudsager... huset styrter sammen og vi vælger "my little pony" som billede på din gravsten

Jeg ønsker at bastian rent faktisk fandt ud af, at Torason er Aske, og ikke Jonas
Torason
Torason

Antal indlæg : 263
Join date : 28/12/11
Geografisk sted : I sin egen lille verden

Tilbage til toppen Go down

The "Corrupt a wish" foundation - Page 3 Empty Sv: The "Corrupt a wish" foundation

Indlæg  Randomnegativity 2012-01-06, 15:42

For at gøre det nemmere for forståelsen og fordi universet så godt kan lide Bastian, så er Torason nu også Jonas og Aske er blevet til... Well aske.


Jeg ønsker mig at verden indrettede sig mere efter mig.


(og undskyld Aske, fik set forkert da jeg postede)
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

The "Corrupt a wish" foundation - Page 3 Empty Sv: The "Corrupt a wish" foundation

Indlæg  Torason 2012-01-06, 16:14

jeg skal nok tilgive dig for et major boon

verden som du kender den indretter sig efter dig som du befaler... men alt skal gøres manuelt så det tager dig en evighed.

Jeg ønsker at jeg altid slår 20 når jeg ruller 1d20.

(well, du kan ikke gøre for det, og var ikke med til at spille grim and gritty med mig, hvor jeg hed Torason :))
Torason
Torason

Antal indlæg : 263
Join date : 28/12/11
Geografisk sted : I sin egen lille verden

Tilbage til toppen Go down

The "Corrupt a wish" foundation - Page 3 Empty Sv: The "Corrupt a wish" foundation

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum