The DM's Minions
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

request? lol

4 deltagere

Go down

request? lol Empty request? lol

Indlæg  The Glorius ST 2009-11-27, 05:16

yo der var noget med en outsider klasse som fandtes på alex's computer, og forhåbentlig snart her?
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

request? lol Empty Sv: request? lol

Indlæg  Admin 2009-11-29, 13:39

Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 472
Join date : 20/08/09

https://theminions.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

request? lol Empty Sv: request? lol

Indlæg  Rasmus 2009-12-04, 19:23

den ser faktisk rigtig nice ud, lad den da endelig blive brugt (også af spillere
Rasmus
Rasmus

Antal indlæg : 72
Join date : 21/11/09

Tilbage til toppen Go down

request? lol Empty Sv: request? lol

Indlæg  The Glorius ST 2009-12-06, 14:28

ja jeg ser også umiddelbart potentiale i klasse/racen
der er dog også nogle ting der som jeg ser det kan forbedres ved den, som f.eks. en ændring af wings mutationen så den giver højere speed(da fly speed's generelt altid er højere end standard speed's), samt at den ikke nødvendigvis giver vinger, men evt, bare evnen til at flyve(rent kosmetisk).
en mere alvorlig og gennemgribende ændring, som jeg gerne så, var muligheden for at få adgang til evner fra bestemte typer outsiders, så man får en mere unik outsider, samt en mulighed for at have en SR mutation
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

request? lol Empty Sv: request? lol

Indlæg  Rasmus 2009-12-06, 19:19

det har du selvfølgelig ret i, men da det jo er en custom class tager jeg det næsten bare for givet at man modificere dens evner så de passer bedst muligt til hvad man ønsker at lave.
Rasmus
Rasmus

Antal indlæg : 72
Join date : 21/11/09

Tilbage til toppen Go down

request? lol Empty Sv: request? lol

Indlæg  The Glorius ST 2009-12-07, 09:23

naturligvis, han skriver rent faktisk også at det er muligt at der findes andre bud der er oplagte, og at det kan anbefales at skræddersy specifikke mutationer når man bruger den.
iøvrigt er jeg også modstander af at man ikke kan vende tilbage til klassen hvis man multiclasser ud af den.
for det første er det totalt dumt i forhold til spillerens kreativitet og en begrænsning af muligheden for at gå ud af klassen og senere vende tilbage fordi det passer godt i ens karakterkoncept.
et spil argument er også at drager sagtens kan tage player classes selvom de ikke er fuldt udvoksede, det ville jo ellers svare til at en drage holder op med at vokse sig større og stærkere fordi den tager class levels.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

request? lol Empty Sv: request? lol

Indlæg  Rasmus 2009-12-07, 20:17

lol, jeg ser dit argument, det hænger ikke rigtig sammen (med dragen)
derudover er reglerne til for at skabe en ramme for spillet, de er der ikke for at forhindre folk i at realisere den karakter de ønsker at spille. det er for mig at se en total misforståelse af hvorfor vi har dem når de bliver brugt sådan...

reglerne skal tjene os^/er til for os*, vi skal ikke tjene dem^/vi er ikke til for dem* (kunne ikke lige beslutte mig for en formulering, men håber da at mit budskab kommer igennem)
Rasmus
Rasmus

Antal indlæg : 72
Join date : 21/11/09

Tilbage til toppen Go down

request? lol Empty Sv: request? lol

Indlæg  The Glorius ST 2010-01-05, 09:01

ja helt bestemt jeg er sikker paa at vi alle er meget enige.

apropos ubaad saa endnu en request:) nogen der har nogle fede ideer til alternative powers?
P.S: ved ikke med jer men jeg har gemt hele traaden saa alle de anders input ogsaa er kommet med, det er meget godt fordi der kommer nogle gode ideer plus at vi kan vaere heldige ikke at skulle opfinde den dybe tallerken to gange.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

request? lol Empty Sv: request? lol

Indlæg  Randomnegativity 2010-01-27, 01:16

Rasmus skrev:reglerne skal tjene os^/er til for os*, vi skal ikke tjene dem^/vi er ikke til for dem* (kunne ikke lige beslutte mig for en formulering, men håber da at mit budskab kommer igennem)

Reglerne er der for at give os et fælles grundlag at fortælle historien ud fra og er der ganske rigtigt for at tjene os. Det er også derfor regler ikke er absolutte, men derimod kun er guidelines til hvordan dem der har skabt spillet, mener at det skal spilles.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

request? lol Empty Sv: request? lol

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum