The DM's Minions
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus.

+3
hennecke
Admin
Randomnegativity
7 deltagere

Go down

Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus. Empty Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus.

Indlæg  Randomnegativity 2012-06-01, 06:02

Hey folkens.

Mig og Thom gik i søndags på vejen hjem og talte omkring om vi skulle prøve at få noget sommerhusferie op og køre henover sommerferien i stedet for transylvanien.

Grunden til at vi ville afsted var jo netop for at spille rollespil og kammeratskabet, hvilket desværre går lidt ned hvis vi ikke alle er med.

Så forhåbningen er her at vi allesammen kunne komme med i sommerhus og have en fantastisk kødgryde af rollespil, computerspil og fight club. Ikke i nogen bestemt rækkefølge.

Men det kræver lige to ting.
1: at vi er flere der kan.
2: at vi skaffer et sommerhus indenfor perioden 1-21 juli. Sara's familie har måske et vi kan låne i jylland, men intet er sikkert.
Så tjek op på om nogen af jer på nogen måde kan skaffe et ledigt sommerhus i 1-2 uger i den periode.

Kom meget gerne med input hurtigst muligt.


Ps. Tanken er at vi så udskyder transylvanien til et andet tidspunkt hvor folk kan få fri, men udenfor ferie, så det ville være virkelig billigt at komme derned.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus. Empty Sv: Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus.

Indlæg  Admin 2012-06-01, 10:50

Den 10-19 har jeg et sommerhus frit i syd sverige, som vi kan bruge til hvad vi vil
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 472
Join date : 20/08/09

https://theminions.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus. Empty Sv: Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus.

Indlæg  Randomnegativity 2012-06-01, 11:51

Cool. Det er et ret godt bud på et sted.
Randomnegativity
Randomnegativity
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 763
Join date : 27/08/09
Age : 34
Geografisk sted : Roskilde

Tilbage til toppen Go down

Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus. Empty Sv: Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus.

Indlæg  hennecke 2012-06-01, 12:01

I festivals ugen er jeg frisk
hennecke
hennecke

Antal indlæg : 640
Join date : 26/08/09
Age : 32

http://www.flamingdawn.dk

Tilbage til toppen Go down

Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus. Empty Sv: Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus.

Indlæg  The Glorius ST 2012-06-02, 09:24

jeg stemmer helt klart for alex's forældres sommerhus i sydsverige, i festivalugen. jeg vil helst ikke sidde herhjemme og kukkelure, mens alle andre er på festival. så helt klart sverige. : )
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus. Empty Sv: Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus.

Indlæg  Rasmus 2012-06-03, 05:31

jooh, det lyder umiddelbart fint...
Rasmus
Rasmus

Antal indlæg : 72
Join date : 21/11/09

Tilbage til toppen Go down

Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus. Empty Sv: Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus.

Indlæg  Mr. Tau 2012-06-04, 05:49

I så fald, hvordan kommer vi derover?
Mr. Tau
Mr. Tau
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!

Antal indlæg : 824
Join date : 08/01/10
Age : 35

Tilbage til toppen Go down

Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus. Empty Sv: Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus.

Indlæg  Torason 2012-06-04, 08:26

jeg skal på festival personligt, så der kan jeg ikke, ud over det, er der et sølvbryllerp (kan ikke stave...) den 11. men jeg kan bare støde til en dag eller flere efter!
Torason
Torason

Antal indlæg : 263
Join date : 28/12/11
Geografisk sted : I sin egen lille verden

Tilbage til toppen Go down

Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus. Empty Sv: Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus.

Indlæg  The Glorius ST 2012-06-05, 14:30

det lader jo så også til at jeg tog fejl mht sverige, men jeg vil foreslå at vi prøver at tage til sverige den 10. og hvis vi kan i mine forældres bil ( der kan vi være 5 mand og over 9000!!!11 bagage). hvis det fejler så med tog, bus og til fods.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus. Empty Sv: Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus.

Indlæg  Rasmus 2012-07-04, 11:47

jeg er totalt frisk på sverige! lyder über nice. (godt at alex kan sørge for at jeg får tjekket forum osv O_O )
Rasmus
Rasmus

Antal indlæg : 72
Join date : 21/11/09

Tilbage til toppen Go down

Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus. Empty Sv: Alle - Kig lige her - Transylvanien eller sommerhus.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum